Kettlebells

Kettlebells

Kettlebells w odróżnieniu od typowych hantli czy sztangi mają przesunięty środek ciężkości, to powoduje, że jego masa ma ciągły nacisk na mięsnie przedramienia zwiększając ich siłę oraz wytrzymałość. Trening z odważnikami wymaga nie tylko balansu i koordynacji podczas ćwiczeń, ale również zaangażowania dużej ilości mięśni całego ciała. Im więcej pracujących mięśni w danym ćwiczeniu, tym więcej kalorii jest spalane do produkcji energii. Stosując większe ciężary podczas treningu odczuwa się szybkie przyrosty siły funkcjonalnej.
Trening z odważnikami kettlebells doceniają wszyscy, którzy poszukują efektywnego i ekstremalnego programu treningowego. Najbardziej doceniane są przez zawodników sportów walki, ale nie tylko. Do swoich programów treningowych dołączyli je światowej klasy zawodnicy MMA, doskonale nadają się w zapasach, boksie, kickboxingu oraz innych sztukach walki.

Elitarne jednostki wojskowe, Straż Pożarna oraz Policja wykorzystują wielofunkcyjność odważników do utrzymania wysokiej sprawności fizycznej.

Sporty siłowe takie jak dwubój olimpijski czy inne dyscypliny, gdzie wymagana jest siła dynamiczna. Szerokie zastosowanie odważniki znalazły w fitness klubach, gdzie trenuje nimi każdy entuzjasta fitness.
Poniżej kilka przykładowych ćwiczeń, prezentowanych przez światowej klasy eksperta, pioniera w treningu kettlebells – Steve’a Maxwella.

Jednak tak jak wszystkiego w życiu, pracy z „kettlami” trzeba się nauczyć. Źle wykonywane ćwiczenia z odważnikami kettlebells, mogą prowadzić do poważnych kontuzji.
Jestem pierwszym w Polsce, certyfikowanym instruktorem w Steve Maxwell Kettlebell Training System Level-1 i Level-2, posiadam wiedzę i niezbędne doświadczenie.
Nauczę Cię jak wykonywać podstawowe ćwiczenia:
– swing, press, clean, squat, jerk, snatch, TGU, windmil i wiele innych.
Nauczę Cię jak na podstawie tych ćwiczeń, układać efektywne programy treningowe.
Zapraszam do treningu!

cross_slider